19 novemer, fortfarande sjuk

Hej stjärnor!

Gick inte till skolan idag heller även om jag verkligen försökte. Men om jag inte kan använda min arm och den bara hänger och slänger och jag har en svullen kula på halsen så blir jag inte så sugen på en dag i skolan. Dessutom har jag vaknat flera gånger inatt av att jag har skrikit av att det har gjort så ont.

Men nu har kulan gått ner så man ser den inte men man känner den, så imorgon ska jag nog ta mig till skolan iallafall. Får väl gråta en skvätt om det gör alderless för ont :P

Idag har jag iallafall hunnit med att göra lite läxor. Har skrivit frågor om deppression som jag ska ställa till våran kurator så jag kan redovisa mitt arbete nästa vecka. Och nu håller jag på med att göra schemat för vårterminen till min och Mimmis idrottsskola. Så nu väntar jag bara på att Mimmi ska komma så hon kan hjälpa mig (:

Vid 4 blir det idrottsskola och ikväll kommer Filip till mig och då ska vi kolla på mammas pojkar (: Älskar det programmet och jag börjar faktist gilla Jane mer och mer. Hon är cool!



over and out puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0