28 november

Sorry för dålig uppdatering, men igår när jag kom hem från skolan så sov jag i flera timmar och sen gick jag och Filip och åt och precis efter det åkte vi till ekohallen och sen hem till honom. När jag kom hem på kvällen så var jag verkligen inte på humör så allt skulle bara bli pannkaka och fel om jag började skriva massa här för sen skulle jag fått förklara mig och nej det känns som ingen behöver veta vad som hände.

Nu har jag gjort mig iordning och snart ska jag äta. Vid 3 så ska jag på julfest med Filips familj. Och ikväll får jag bli fyllechaffis till mamma och pappa. Nu måste jag hitta något som jag kan ha på mig och sen ska jag ringa några samtal till mina bästa.


over and out puss




Förövrigt är min Elin världens bästa Elin <3

Kommentarer
Postat av: Elin

För att Jonna är den finaste som finns <3

2009-11-29 @ 16:06:14
URL: http://elinhjs.blogg.se/
Postat av: jonna

Du är bästaste <3 !

2009-11-29 @ 16:19:41
URL: http://jonnaaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0