Respektlös

Dra!

Varför är människor så respektlösa? Varför ska folk jämt klanka ner på alla andra? mår man bättre då eller vad är det frågan om? Jag är tyvärr personen som ger igen, och om det är bra eller dåligt det vet jag inte, men man ska inte stå och ta all skit och sen gå hem och gråta för något en person har gjort. Det har jag lärt mig sen jag va
mindre så det gör jag inte. Men ibland har man bara lust att ge upp, men vad vinner man på det? Ingenting. Det är ju den andra som gör. Jag tänker stå på mig, vad du än ljuger ihop, säger eller gör. Så skärp dig, ljug inte ihop något som inte är sant.
Jag är så otroligt jävla trött och arg på dig.  Du har gått för långt. Enligt dig gör jag fel, jag är konstig och omogen, jag behöver växa upp och folk är otrygga med mig och blablabla du säger så mycket så jag kommer inte ihåg all bullshit.
Men för dig är det helt lugnt att säga precis vad du vill om mig, eller? Det är okej att ljuga? att dra in folk som inte har med detta att göra, och sen hitta på en ny historia? Lägg bara av tjejen. Nu har jag sagt det allderles för många gånger så fatta för en gångs skull vårat val!

Ibland tänker jag allderles för mycket. Som nu tillexempel. Jag läser ju massa olika bloggar och jag förstår inte ens varför jag går in på andra personers bloggar som jag bara hatar och vill slänga i helvetet. Jag är så arg. Varför kan du inte bara respektera oss? Har du inget annat att göra på fritiden än att säga och påstå hur fel jag gör? Du känner verkligen inte mig och du har ingen aning om någonting. Hur många gånger måste
jag säga detta? Eller vad FAN måste jag/vi göra för att du ska förstå?


Käftsmäll på dig. Nu är jag verkligen jävligt trött på dig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem menar du :o

2009-11-12 @ 17:08:11
Postat av: Anonym

vem menar du :o

2009-11-12 @ 17:08:30
Postat av: Jonna

om du säger vem du är så kanske jag kan säga det, folk som inte behöver veta om mitt privatliv behöver inte heller veta vem det är.

2009-11-13 @ 08:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0