ledsen

Egentligen borde jag sova nu, men jag har så mycket att tänka på att jag bara skulle ligga och stirra upp i taket och vrida och vända på mig och försöka komma på en lösning.
Jag tänker inte berätta så mycket mer här. Men det finns två nära vänner som bara försvinner längre och längre bort från mig. Den ena känns inte som den har tid med mig längre och som den andra sa, det känns knappt som vi känner varandra.
Jag är så himla ledsen för detta. Jag saknar er tjejer, jag verkligen saknar er. Jag vet inte vad jag ska göra för att få det som innan. Men jag gör verkligen vad som helst för att det ska bli som förut.
Ni betyder så mycket för mig att jag verkligen inte klarar av att förlora er. Jag klarar ingenting utan er, det är ju ni som jämt har fått mig på andra tankar och ni har tagit upp mig från botten när det har vart som värst.
Förlåt att jag inte har visat innan hur mycket ni verkligen betyder, men jag hoppas att ni vet det nu och jag vill få tillbaka det som vad innan, om inte det är för mycket begärt.  <3

Kommentarer
Postat av: Elin

:( jag älskar dig Jonna <3

2009-11-24 @ 23:08:10
URL: http://elinhjs.blogg.se/
Postat av: jonna

JAG ÄLSKAR DIG MEST <3

2009-11-25 @ 11:57:29
URL: http://jonnaaal.blogg.se/
Postat av: mimmi

vaah? jormis <3

2009-11-25 @ 18:02:31
Postat av: jonna

Mimmi <3 du är kalasbra <3

2009-11-25 @ 20:30:04
URL: http://jonnaaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0