Mysig fredag och slö lördag

Hej änglar!
Igår var jag och älskling på bio för första gången. Haha vi har vart tsm i lite mer än 8 månader så nu va de allt på tiden. Älskling bjöd mig (:  
Vi var på trubbel i paradiset, den va rätt kul men den slår ju inte baksmällan som ligger högst upp på min komedi lista. Men den får iallafall 4 av 5 poäng.
Efter bion gick vi hem i regnet, jävla va kallt det va och jag såg ut som en slickad katt!
När vi skulle gå och lägga oss färgade Filips hår av sig på kudden så vi fick gå och tvätta det och sen fick jag föna hans hår så det skulle bli torrt, sen blev det mys och sen somnade vi.
Nu har precis Filip åkt till jobbet så det är tomt i sängen. Men han slutar vid 7 så nu tänkte jag träffa Lisa en sväng, vi ska ta en promenad och snacka strunt. Men vi hörs senare.
Och föresten jag har fått en ny älsklingslåt, ja den är inte ny men jag gillar den. Jordan Sparks med sos. Den är helt underbar!

Over and out puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0