sjukling

Hej godingar!

Det blev ingen skola för mig idag. Hade en jobbig natt så jag kom hem runt halv 2 och la mig i sängen, somnade runt halv 3. Vaknade vid 10 och svettades och frös om vart annat dessutom hade jag ont i halsen och hjärtat, jag mår alltså inte bra. 
Idag har jag och elin bakat kladdkaka, kollat på tv, pratat hemlisar och kollat på gamla skolfoton.  Var bannemej ingen snygging direkt Haha.

Nu sitter jag här och kollat på efterlyst med pappa. I allt som händer så är det utlänningar inblandade, det är ju helt sjukt. Sök hjälp för fan! 

Imorgon är det brandövning som gäller. Vi börjar vid 9 och efter det slutar jag, skönt men onödigt. Får se om jag går imorgon beror på hur jag mår. Men vid 4 så är de idrottsskola och det kan jag inte missa även om jag vill. Jävla ungar. Stackars mig och Mimmi. 




vart är de gamla tiderna?
Saknar dom något enormt,

Kommentarer
Postat av: Elin

du är alltid snygg och har alltid varit <3

2009-11-05 @ 12:26:35
URL: http://elinhjs.blogg.se/
Postat av: jonna

DU ÄR SNYGG! <3

2009-11-17 @ 13:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0