Skolan

Back in school.

Yes ni ser ju, jag orkade ta mig upp ur sängen och idag har jag faktist sovit jätte skönt.
Så nu sitter jag i skolan och alla jobbar på sitt arbete men jag är redan klar med mitt så jag roar mig med annat :)
Idag slutar jag 10 i 12 och då ska jag stanna kvar i skolan med Filip och sen ska jag kolla när han spelar innebandy eller fotboll eller vad det med andra i skolan. Tycker det är hett att se han spela ;)
Sen till kvällen ska vi kolla på twiligt för imorgon ska vi på bio och se new moon och jag är taggad som aset!
på söndag kommer bror, hans tjej och min morbror. Senare på kvällen ska jag nog träffa Elin.



Ser ni föresten att jag har skaffat hit en klocka och ny stil på texten? Mycket bättre nu tycker jag :)

Over and out puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0