Slappis

Sov längre än jag skulle idag men tog ändå en buss tidigare än jag brukar. Idag är jag snabb av mig!
Kom till skolan och skrev på min intervju så nu är jag klar och allt är inlämnat. Har inget vettigare för mig än att kolla på bloggar och annat. Jag slutar snart och då ska jag till Filip och sen vid halv 3 ska jag vara i skolan igen för då är det utvecklingssamtal som förhoppningsvis ska gå bra. Ikväll är det desperate housewifes och då ska jag och Filip vara bänkade framför tvn  :)

JAG SAKNAR ELIN OCH JONNA STUNDERNA :(  , du är den bästa vännen man kan ha, och du betyder massor för mig. Jag älskar dig <3



Kommentarer
Postat av: Elin

Älskling , jag saknar fan dig mest, :( Varför ska det alltid komma saker imellan oss jämt :O :( Men bara så du vet kommer jag att alltid älska dig <33

2009-11-24 @ 17:47:09
URL: http://elinhjs.blogg.se/
Postat av: jonna

fan älskling kom tillbaka till mig. Jag älskar dig så himla mycket <3<3

2009-11-24 @ 22:45:10
URL: http://jonnaaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0