små plock

Efter den härliga promenaden med min Lisis så gick jag hem och tog en låång och skön dusch som verkligen var behövligt, jag såg ut som skräp.
Efter duschen så städade jag mitt rum och sen åkte jag ut till Tin och lämnade presenter, både till Ossian och till Hjalmar. Det är nämligen så att Hjalmar ska döpas imorgon och vi ska inte dit så Tin och min bror får lämna dom till honom. Och Ossian får ju självklart en present så inte han blir avundsjuk på lillbroschan ;)

Nu har jag precis gjort klart min svenska läxa som är till tisdag, men har man tid över så varför inte. Skönt att vara klar så slipper jag göra det senare. Ska snart upp och hämta hem Filip från jobbet och så ska jag sno med mig en hamburgare som han har gjort. Det är ju inte varje dag man får en hamburgare som ens pojkvän har gjort, eller hur? :)

Jag bli så glad när jag får sms, idag fick jag ett sms av Filip såfort han hade gått från mig. Hur gulligt som helst så ni ska faktigst få läsa det också.
Jag älskar dig mest, du är min och mitt allt <3

Hur gulligt och fint var inte det då? sånt här uppskattar jag till tusen då blir dagen verkligen så mycket bättre.


over and out puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0