Söndag 29 november

Igår efter julfesten så skjutsade Hampus och Hanna hem oss till Filip, och så åkte dom till Bankeryd och lämnade Hampus bil och sen hämtade vi dom och åkte hem till mig. Hanna fick ett par jeans av mig och sen spelade vi lite kort och TP, åt godis och drack cola. Mysigt! :)  
Runt halv 1 körde vi hem dom och åkte och hämtade mamma och pappa.

Idag gick vi upp vid 9, jag ställde klockan för att vi skulle åka och fika hos Jessica vid halv 11. Vi fick nån god kaka som jag inte vet vad den heter, haha. Men jag är sugen på receptet :)

Nu har jag och Filip precis vart och ätit pizza och nu måste jag plugga på mitt jävla bajsprov, jag är inte taggad! Och stackars Filip får sitta och kolla på, haha. Love you.



over and out puss


Kommentarer
Postat av: Jessica

Silviakaka va de :D



Vi får ta o "byta recept då" ^^

2009-11-29 @ 16:53:23
Postat av: jonna

God va den iallafall. Ja de måste vi allt göra :)

2009-12-01 @ 13:38:04
URL: http://jonnaaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0