söndrig data

Hej snyggingar!

Förlåt och ursäkta för dålig uppdatering men min dator har strulat hela helgen men jag tog med mig den tills Filips pappa idag så han fixade till den så nu funkar den igen,  tack Henrik (:


I fredags så hade jag och Filip filmmaraton. Vi skulle stanna uppe hela natten tänkte vi men jag somnade runt halv 2, jag var hur trött som helst. Men vi hann se, what happens in vegas och zombiland. Zombiland va varkligen skit tråkig, men det kanske var för att jag va trött för jag har hört av andra att den ska vara bra. Yeye.

I lördags så åkte vi till Filips systers pojkvän och va där med hans syster, hans bror och hans brors tjej. Det va riktigt kul. Vi åt gott, lyssnade på musik, flög flygplan och spelade spel.

Igår var jag med Filip igen, vi hade en slappdag och låg i sängen hela dagen och spelade xbox.


Idag så hade vi resursdag vilket innebär att man får göra prov som man har missat. Jag hade kvar en kemilabb som jag va tvungen att göra. Och fyfan, från och med nu så hatar jag kemi mer än allt. Jag trodde de skulle gå på ca en halvtimme men nej, jag va där i 2,5 timmar! helt sinnes va arg och sur jag var, jag fattade ju ingenting och de va ju ingen dunder hjälp man fick.  Efter skolan åkte jag hem där Filip väntade. Sen åkte vi hem till han och så åt vi och spelade xbox och mös. JAG ÄLSKAR DIG <3


Nu måste jag nanna.
over and out puss


Kommentarer
Postat av: filip

jag älskar dig jonnna, du är bäst av allt (L)

2009-11-17 @ 09:58:04
Postat av: Filip din kille

jag älskar dig jonnna, du är bäst av allt (L)

2009-11-17 @ 09:58:34
Postat av: Jonna

Du är bäst älsk<3

2009-11-17 @ 13:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0