sprutan

hej igen änglar,

Nu är sprutan tagen, eller för ett tag sen. Jag, mamma och Filip åkte till rosenlundsvårdcentral vid 5. Där möttes vi av en lång kö. Min första tanke va, vad fan? varför är det så lång kö för? och sen kopplade jag och sa, faaaan! Vi stod där i en timme och 20 minuter innan vi kom in. Och när vi kom in så fick vi vänta ytterligare 30 minuter på att jag skulle få ta sprutan. Filip fick gå fram med mig och ställa mig i kön som va där inne och mamma satt och väntade. När jag kom fram så blev jag jätte nervös och började fnittra. Hon märkte att jag va nervös så hon sa till Filip att han gärna fick hålla mig i handen. Men jag kände att de va lite fjantigt så han höll mig på axeln istället :P , men det gick rätt snabbt att ta den och jag reagerade med ett ahhhjjjj. 

Nu har jag riktigt ont i armen, men jag klarar mig så jag får pallra mig upp imorgon och gå till skolan. Imorgon går jag från kl 8 till kvart över 3, men ungefär 0 raster.  Jäveljobbig dag!



Godnatt
over and out puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0