svininfluensa

Jag är orolig. Man hör en massa saker om svininfluensan att man kan dö av både vaccinet och av influensan. Vad ska man göra? ska man ta sprutan eller inte, jag har verkligen inte bestämt mig, först var jag jätte emot sprutan för jag är rädd för sprutor. Men nu vet jag inte, det kanske är lika bra att ta den? Och idag på morgonen så hörde jag att en tjej från Göteborg fick en annans mans använda spruta så nu måste hon åka in till sjukhuset och kolla så hon inte har fått hepatit eller hiv. Så himla oansvarigt, sånt är jag rädd för. Visst det är stressiga tider, men hallå? den här sjuksköterskan kan faktist ha orsakat så att tjejen har fått hiv?
 
Jag måste verkligen tänka igenom detta, Eftersom jag är hypokondriker så kanske det är lika bra att ta den så jag slipper tänka på att jag har influensan men sen så är jag rädd för sprutor ockå.
Usch vilket beslut.


over and out puss

Kommentarer
Postat av: Din älskling

jag älskar dig bby, (L) alltid du och jag

2009-11-16 @ 12:08:35
Postat av: Jonna

Jag älskar dig filip <3

2009-11-17 @ 13:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0