Tisdag den 17 november

Slapp dag i skolan. Vi hade visst bara en lektion på en och en halvtimma idag och slapp kemin vilket jag är galet glad för!
Nu sitter jag här med datorn i knät och chipsskålen och saft jämte mig och kollar på tv. Hur underbart är inte det då? :)

Ikväll ska jag ta svininfluensa sprutan. Jag är fortfarande lite osäker på om jag ska göra det. Jag tycker de är läskigt och jag hatar sprutor. Tänk så hamnar jag i koma? eller dör? eller får en använd spruta och får aids efter det eller något?  ja, jag är rätt bra på att överdriva men rädd får man väl vara ändå. Fy!

 

Nu ska jag fortsätta med mitt chipsätande och saft drickande och lägga ifrån mig datorn och kolla på tv ist.
vi hörs ikväll stjärnor.


over and out puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0