Torsdag = ont och värk överallt

Usch för denna dagen säger jag bara. Idag när jag vaknade hade jag så ont i kroppen att jag fick ropa på mamma så hon fick hjälpa mig upp ur sängen. Ja det var verkligen så, det låter som jag är ungefär 80 år det kändes så iallafall.  Men jag kom upp tillslut och hade både huvudvärk, halsont, och mensvärk samtidigt som hela kroppen höll på att falla ihop. Jag har haft ont hela dagen överallt och dessutom brukar jag bara ha mensvärk någon timma inte hela jävla dagen. Pain!

I skolan idag så hade vi brandövning. Vi fick se på en film hur det kunde vara om man skickade sms när man körde bil och vad det kunde göra med ens liv. Fy säger jag bara det var verkligen läskigt och jag rös och nästan blundade så hemskt var det. Jag ska aldrig mer skriva sms när jag kör bil säger jag bara. Sen fick vi gå ut och ute så skulle vi släcka en eld både på en docka och typ i en låda som brann, jag hoppade över lådan. Eld är något jag hatar mest i hela världen. Går helst inte nära det.

                                                              Det här va när vi skulle släcka elden på dockan som brann vilket jag och Lisa va kungar på, hoho.

 

Efter skolan åkte jag och hälsade på Filip som har apu på kfum. Jag har fått för mig att det är ett töntigt ställe där det bara är töntar och sånna som är mobbade. Haha ah inte vet jag.
Men iallafall, sen åkte jag iallafall hem och la mig och sov. sov ända till halv 4 och sen kom Mimmi hit så tog vi bilen till idrottsskolan. För er som inte vet så har hela vår klass och andra bf 3or hand om idrottsskolor 1 gång i veckan och jag och Mimmi har hand om torpaskolans drottsskola varje torsdag från klockan 4 till kl 5. Detta ska vi ha ända tills vi slutar 3an och nu är jag verkligen trött på detta och vi har mer än ett helt jävla halvår kvar. Phuuu, döda mig!

Nu sitter jag här och ska igentligen plugga på mitt prov som jag har i morgon, pedagogiskt ledarskap.  Nej deet låter inte för kul. Så jag får väl plugga lite innan jag går och lägger mig istället för just nu drar tvn och datan mer uppmärksamhet. 



Over and out puss


Kommentarer
Postat av: Elin

hahaha Markus ser väldigt glad ut ;) Du är bäst vännen, alltid du och jag ♥

2009-11-08 @ 13:35:10
URL: http://elinhjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0