Ullareds Mattiaz, Stan och cancerfonden

Hej gosungar!


Fuck jag hade skrivit värsta långa texten men sen så bara laggade alltihoppa så datan stängdes av.
Och fan jag har tappat bort min fjärrkontroll och nu känner jag mig helt handikappad för hur smidigt är det inte om man har den i handen när man känner att john blund närmar sig? Nu måste ju jag gå upp ur sängen och stänga av när jag känner mig trött och gör jag det så blir jag ju pigg innan jag lägger mig under täcket igen. Åhh jobbigt!
Men det var ju inte det jag skulle prata om nu. Nu skulle jag prata om "ullareds mattiaz" lilla skandal. Han har ju släppt en låt som heter Oh Oh. Tycker inte ni att det är konstigt att han släpper den samtidigt som säsongsstarten av såpan ullared? Det tycker iallafall jag, smygreklam för sig själv för att bli lite "känd" så folk kommer lyssna på hans musik liksom. Jag tycker i och för sig att den är rätt okej och jag har absolut inget emot honom. Han verkar härlig och jag tycker att han är lite mysig i sig själv även om han är lite bögig haha.
Lyssna gärna på låten om ni inte har gjort det. Nu har ju inte jag kommit på hur man lägger in videor från youtube än och jag orkar inte skicka iväg ett sms till Elin och fråga heller för så viktigt är det inte. men det kommer väl såsmåning om, min hjärna utveckas ju mer och mer från dag till dag, hoho.

Igår var det ju farsdag och då åkte jag, mamma och pappa och åt på Pallas Atena. Buffe är ju både bra och värdelöst, man äter ju så gott och så mycket att man måste knäppa upp byxerna när man går därifrån. Men ett stort plus till maten där iallafall.

Idag slutade jag halv 3 och jag och Filip åkte på dirren till a6 och bytte hans skor och köpte ett par jeans och ett öronhänge till honom. När vi gick in på guldfynd såg jag även att de fina armbanden som stöder cancerfonden hade kommit in igen så jag la genast undan 2 stycken, ett till mig och ett till mamma som hon åkte och köpte senare under dagen.
Jag tycker att dom är hur fina som helst och som pricket över i är det ju för cancerfonden. Min familj stöder flitigt cancerfonden eftersom min mamma hade bröstcancer för 2 år sen. Det var en tuff och jobbig period som tillslut löste sig bra. Jag älskar min mamma.

Ne nu börjar klockan bli mycket så vi får säga godnatt och så hörs vi imorgon.




over and out puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0