världens största problem

Hejsan älsklingar.

Jag fick vara hemma idag för sprutan, och nu låter det säkert som, "åhh det är så synd om mig". Men jag tänkte faktist tala ut om mina problem. Haha jag känner mig som en viss annan person och endel vet nog vem jag tänker på ;)
Men jag har ont i armen ända från axeln till armbågen, och jag kan inte styra min arm den lever ett eget liv ungefär. Sen hittade jag en knöl vid halsen idag på morgonen så jag frågade pappa vad det var och då har min lymfkörtel på vänstra sidan svullnat upp. Så nu gör det jätte ont att äta och andas. Sen får jag inte tillräckligt med luft så jag har ont i hjärtat för att det får pumpa så hårt.

Jävla spruta, det va nog något annat i den jag fick. Känns som jag håller på att dö eller något. Men jag är en fighter så jag kommer klara detta ;)  Jag får väl helt enkelt ägna de sista timmarna åt att kolla på film, för nu ska jag kolla på ronja rövardotter. Hon är faktist bra! :)




Bye, over and out 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0