Älskling

Innan matchen började var ju jag och Filip tvugna att köpa godis och dricka. Det blev solklart marabou mjölkchoklad, I love it men jag får väl räkna med dålig hy nu. Ahlgrens bilar och pepsi var vi tvugna att ha med. Jag har nog fått en försmak för pepsi istället för coca cola, nu ligger pepsi definitivt etta på min lista. 
Innan matchen blev det mys, har ju trots allt inte träffats sen i måndags. Har saknat han hur mycket som helst. buhuu.
När matchen startade satt vi bänkade framför tvn med godiset och drickan. Snart så droppade det in mål för hv och Filip var lite sur så då fick man absolut inte retas för då skulle man väl få en fjärkontroll i huvudet. Matchen slutade 4-1 till hv. Men hallå jag är inte fövånad hv vinner väl jämt ;) .
Efter matchen gick vi direkt till datorn och gick in på tvplay.se för jag missade ju mitt älskade program mammas pojkar. Jag bara älskar det programmet och bobbys mamma är ju helt underbar, haha.
Kvällen slutade med prat och mys i sängen innan pappa hämtade mig.

Imorgon börjar jag åtta och slutar tio i 12, Hur skönt är inte det då. Då ska jag och mamma gå på stan och köpa nya kavasaki skor till mig och sen blir de käk på chili thai, jag bara älskar thai mat skulle kunna leva på det hela mitt liv. På kvällen sen kommer älskling och sover hos mig.

Nu väntar bädden
Over and out puss

Ingen kommer någonsin förstå min kärlek till dig


Kommentarer
Postat av: Ina ;D

Pepsii ligger först på min lista också ;) haha :)

<3

2009-10-27 @ 11:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0