arg!

Varför ska jämt jag hamna i skiten och bli anklagad för saker?  varför?

Vad tänker du med. Det är inget normalt beteende och om ni nu är så jätte bra kompisar kanske du ska tänka på vad du gör och hur du behandlar det och vad du säger till mig! 
Du får inga pluspoäng nu.
Nu är det så att han har bestämmt att han inte vill prata med dig, jag har inte tvingat han att säga någonting till dig. Han säger det från hjärtat. Du måste acceptera det och sluta säga att det är jag som säger allt han ska göra får så är det inte. Och att han är otrygg i mig stämmer inte. Du känner inte ens killen så jag fattar inte vad ditt problem är och varför du är så besatt. 
Och att du drar in folk som inte ens har med din lilla överraskning att göra är väldigt udda. Jag har mina killkompisar och dom får jag behålla, jag har känt dom sen jag gick i 7an och du hade inte en aning om varför jag va med dom på min födelsedag. 
Du har pratat med han kanske 7 gånger, inte ens träffat honom.
Jag hoppas verkligen för allas skull att du lägger ner nu. Nu har vi sagt det båda två. räcker det då? Dra inte in andra i detta och sluta skriva och ringa. jag raderar dig nu så du kan göra detsamma med oss.


patetiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0