Blogg

Hej stjärnor ,
Nu tänkte jag testa på något nytt. En blogg kan ju vara ganska kul att ha, jag läser massa bloggar varje dag, allt från kändisar till mina älsklingar sandra och Elin och nu vill jag ha en själv. Min söta Elin har hjälpt mig att fixa denna men vi har fortfarande lite kvar att fixa så det kommer väl någon gång i veckan.

Idag orkade jag inte gå till skolan. Vi har haft 5 prov på 6 dagar nu och snart går jag i taket av allt pluggande. Istället så tog jag min sovmorgon idag till ungefär 11 då jag fick sms av min kära älskling. Gick upp och satte mig vid tvn där jag har tillbringat förmiddagen med mackor, oboy och datorn.
Snart närmar sig nyår och efter det så kommer balen och till sist studenten så då måste jag inskaffa mig massa nya klänningar. Tänkte mig en silvrig eller svart klänning på nyår som jag har hittat på nelly.com, hur fina som helst. På balen ska jag såklart ha en röd klänning till min röda bil som förövrigt är tvåsittsig, jadu vad kan det vara för bil? spännande ;) . På studenten blir det en vit klänning vet inte än vad för någon men det hinner jag med.

Snart ska jag till min baby. Vi ska kolla på hockeyn hv-frölunda. Jag håller på hv och han på frölunda så jag hoppas ju såklart på en vinst till hv så man kan retas lite, mohaha.

Men nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig färdig.

over and out, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0