fredag och lördag

I fredags efter skolan så gick ju jag och mamma på stan och åt mat. Efter det så tog vi en sväng till eurostop och gick in på sjöqvist och köpte mina efterlängtade kavasaki skor. Vi avslutade shoppingrundan på a6 där jag hittade ytterligare ett par skor, som mamma så glatt gav mig. Träffade också Lisa på a6 som skulle hämta sin mobil och så passade jag på att ge henne lite tips där hon kan lämna in sin jacka på kemtvätt. Träffade Tina också, längesen nu så de va kul att få prata med henne lite<3
Sen åkte jag och mamma hem och då åkte jag direkt och hämtade Filip som precis hade slutat skolan. Det blev mys hela kvällen med tacos, godis, cola och chips. 

Idag så vaknade vi vid 1, då gick vi upp och åt en god frulle och sen åkte vi till Norrahammar och solade. Jag tycker att solariumerna?! haha såg wierd ut, där är bäst och jag blir alltid nöjd så det är därför jag jämt åker så långt för att sola. Efter det så åkte vi hem och tog en skön dusch och åt lunch och fixade iordning oss och tog bussen till Filip för att möta upp Hanna och Hampus, vi skulle nämligen bowla. Filip vann med 2 poäng över Hampus och sen kom jag och på sista plats Hanna, men hon är ju klart en bättre förlorare än Filip ;) 
Kvällen avslutade vi framför tvn.

Nu är jag hemma tänkte snart hoppa ner i min varma säng, men colan och chipsen håller mig nog vaken ett tag till. 

Over and out puss



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0