överraskad

Hej mina stjärnor!

Såg precis vad min älskade Elin hade hittat på för bus. Elin har nämligen lösenorden till alla mina saker, litar på henne och det är ju bra att ha någon mer som vet mina lösenord ifall jag glömmer bort dom ;)
Blev otroligt lyckligt överraskad. Min älsklings Elin du är för himla underbar. I LOVE YOU, Kommer alltid vara så <3<3



Idag har jag iallafall varit hos Elin, vi bakade negerbollar, va ute och gick och kollade på sunes jul. Älskar sunes jul (:

Nu precis när jag kom hem så skulle jag vara duktig och laga mat eftersom man inte fick någon serverad idag. Tänkte direkt på hemlagade köttbullar och stuvade makaroner, det är så himla gott. Men eftersom makaronerna aldrig ville koka upp så hann mamma komma hem så hon fick ta över. Skit! jag tänkte va den "duktiga dottern Jonna i köket" , men inte. Så nu sitter jag iallafall här och äter min och mammas mat. god!

Snart ska jag iväg till min älsklings man Filip. Vi ska ha myskväll med godis som han ska bjuda på, men jag/vi får inte missa desperate housewifes ikväll klockan 9 på kanal 5 :)


Over and out puss

Kommentarer
Postat av: elin

hahah (: jag vet jag är alltid busig (A) :P vädigt charmig bild du har hittat ;) jag ska nog också bjuda på ngn med dig på ;) hahaha ta de lugnt ikväll me din man ;) looooovvee

2009-10-27 @ 18:26:55
URL: http://elinhjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0