slapp torsdag

Idag vaknade jag jämte Filip och kände mig jätte glad. Trots att jag blev väckt av tvn så va jag alltså glad, brukar alltid bli lite sur då. Sen tog vi ett snack om min konstiga dröm. Säger inte vad jag sa för det känns inte relevant just här men det klarade vi upp rätt snabbt.
Sen bestod dagen av film och tv ända till klockan 6 då vi åkte till max och slängde i oss var sitt mål. Ett orginalmål för mig med cola och en hot-creole dip. Och ett supreme mål med cola och smält ost till Filip. SMALT! haha.
Sen åkte vi hem och vid 8 blev det mammas pojkar, Izza åkte ut. Känns bra, tuttmajan var för mycket. Nu sitter jag här och kollar på inlåst och planerar min shopping dag med Lisa som vi ska ha imorgon. Ska inhandla present till Filip som fyller år på söndag. Kan nog dock inte säga vad jag ska köpa här men de blir något bra, promise ;)

Ibland känns det som jag tappar mina vänner, det känns inte som jag har tid med alla. Jag har knappt tid med allt jag ska göra under dagen. Jag skjuter alltid upp allt och tänker, men det kan jag göra imorgon, blablabla. Men vänner är hur viktiga som helst och jag älskar mina vänner så från och med nu ska jag ta tag i detta och styra upp allt igen. Men självklart är det ju surt att fråga vänner när man inte får någon respons tillbaka. Jag vill ha något tillbaka, kan vi ta en fika, kan vi kolla på film, vill du hänga med ut, osv. Ni förstår hur jag menar. Det är tråkigt att höra att man tröttnar på att fråga eftersom jag oftast säger att jag är med Filip. Men jag tror att det oftast blir så i ett förhållande, att man håller ihop. Men som sagt, jag ska fixa det. Jag älskar er, ni ställer alltid upp och jag ställer alltid upp för er. Eller hur ? <3

           

 

Over and out puss


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag älskar dig vännen <3

2009-10-30 @ 12:24:46
URL: http://elinhjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0