Avslutning på idrottsskolan

Sista dagen för min och Mimmis idrottsskola idag. Hur skönt är inte det då?!
Jag är så himla lycklig över det! Åhh så jävla najs. Ingen mer " - det är dö trist" , ingen mer P, ingen mer jobbig människa som hoppar över huvuden och tar på rumpor, inte heller något mer barn som inte vill vara med.
Och bara för att det va sista dagen så lekte jag och Mimmi loss, så jag bjuder på en bild på Mimmi som leker med älsklingsbarnet ;)



Mimmi du är snygg!<3
Det ser rätt tomt ut men det ska gömma sig 7 barn till någonstans. Vi hade inte så himla mycket koll men idag va de nog den "roligaste" dagen vi någonsin har haft med dom. Haha tokigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0