Halsfluss

Hej och inte välkommen halsfluss.
Sant som det är sagt så har jag åkt på halsfluss, känns inte gött för jag kan inte sova och inte äta. Och jag som har problem med att svälja mina ppiller har nu fått stora jävla kapslar att svälja, HELA. Jisses amalia jag ljuger inte om jag säger att de är 2 cm långa. alldeles för stora!
Har sovit rätt bra idag men kände inte att skolan va viktig idag så jag lägger nog krafterna på skolan imon ist och efter skolan imorgon så blir det jobb till 00.00. Jag kommer vara trött. Men vill man flytta så får man väl jobba också.

Filip kom förbi helt oväntat och jag hade planerat en promenad så han får helt enkelt hänga med.
Tjaaaaoo

Kommentarer
Postat av: f

krya hjärtat <3

2010-04-13 @ 15:56:06
Postat av: Jonna

Tack baby <3

2010-04-14 @ 15:09:22
URL: http://jonnaaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0