Max- mat och engelska nationella i 35 minuter

Igår va jag, Elin och Myntti och kollade på hv när dom kom till atollen. Det va sjukt kallt och blött så vi gick efter dom hade kommit och blivit presenterade. Då åkte vi buss till ed och sen tog vi Elins bil till max. Vet ni vad, nu är jag uppe i tredje dagen med att äta max- mat. Fy skäms, nu blir det en lååång period utan onyttig mat!

Nu har jag precis haft engelska nationella, skrivning. Det tog mig 35 minuter att skriva något bra som verkligen inte blev bra. Jag va det tredje som gick av mer än 100 personer. Skämmigt och jag kände mig sjukt kass och dålig.

Nu höll jag nästan på att skriva att jag skulle slänga i mig en pizza som tröst. Men icke Jonna, de får du glömma!

Nu ska jag nog gå ner till skåpen och se om någon mer har blivit klar, någon måste det ju va. Jag skäms!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0