Naaaaaaaaaaaaajs

Hallo alla,
Igår var jag och fikade med Sandra, Elin och Lisa och efter det blev det a6 en stund. Och på eftermiddagen hängde jag med Elin och köpte en bil, så nu är hon bilägare :)
På kvällen åkte jag och Filip till Hanna och Hampus och kollade på skräckfilm, åt glass, godis och chips, Yammiie!

Idag började jag dagen med att åka till Huskvarna och där mötte jag upp Mimmi. Vi skulle på gudstjänst. Haha ja ni hörde rätt. Men det var endast för att det var ett arbete i skolan. Men vi klarade det bra även om prästen var bakfull?

Nu kom jag och Filip precis hem från honom efter en pinsam händelse hemma hos honom. Jisses amalia! Vågar man vara där mer? haha
Ne nu är jag sugen på något sött så nu ska jag övertala Filip att baka, men det kan ju inte va så svårt. Han är ett sötsugsmonster ;)



Du och Jag,
så kommer det alltid vara

Kommentarer
Postat av: Anonym

ALLTID DU OCH JAG :( <3

2010-04-19 @ 11:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0