NAAAAAAAAAAAJS

Som endel säkert redan vet så är det inte längre jag och Filip. It's over, och jag tror det är bäst såhär. Ett förhållande bygger man inte på lögner och svek och tyvärr kom det från både mig och Filip. Mer behöver man inte förklara. Så nu drar vi ett streck över det och tänker framåt.

Idag i skolan så hade jag och Mimmi redovisning första lektionen, vi hade om kajakpaddling och det gick ju jätte bra. 10 minuter innan redovisningen frågade jag hur en kajak ser ut och igår trodde Mimmi att en kajak har motor (Y) .
Redovisningen tog oss iallafall ca 1 min, för högre betyg skulle vi nog hållt på ett bra tag till.
Efter redovisningen så hade vi genomgång i engelska nationella och efter det hade vi redovisning i svenska nationella.
Jag kan dööö av de här jävla nationella proven. HATAR! jag fattar ingenting, kanske bara jag som är trög?

Efter skolan så åkte jag med Sandra in till stan och där träffade jag Walle så vi tog bussen tillsammans. I hovslätt hoppade jag av för Elin skulle hämta mig med hennes bil :) , 
Idag spenderade jag och elin tiden till att:
äta mat
kolla på yalla yalla
vi målade naglarna, mina fick bli svarta och elins korall tror jag?
Kollade på när elin gjorde äppelpaj, sen åt vi äppelpaj :)
Och sist så kollade vi på hv. Usch och blä på djurgården.


Så, härlig dag :)

Nu ska jag slå en pling till en cool person sen ska jag nanna,
Byeee

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är cool och jag älskar dig <3

2010-04-22 @ 16:47:08
URL: http://elinhjs.blogg.se/
Postat av: jonna

Love you <3

2010-04-22 @ 18:56:33
URL: http://jonnaaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0