Reta inte mig

Idag är en dag då jag bara kan bli arg och bryta ihop.
Igår jobbade jag från 16 till 00 och somnade nog inte förens 2, jag är alltså inte pigg. Och allt som hände igår tog knäcken på mig. Hör jag de 3 orden av dig en gång till så är jag beredd med en smäll till dig.

Börjar halv 11 idag och jag förstår inte riktigt varför jag gick upp så tidigt men vaknar man av sms så är man rätt pigg sen, älskar sms på morgonen.
Idag slutar jag 15.10 och sen ska jag jobba passet 16-00.
Imorgon kommer jag inte ha en bättre dag. Men man får försöka hålla humöret uppe.


Nu kommer den stora frågan. Vad ska jag ha på mig idag?



Kommentarer
Postat av: Jessica Jans

min nävar står också redo ;) <3

2010-04-20 @ 10:19:23
Postat av: Jessica

Du är underbar Jonna <3 Du klarar detta :)

2010-04-21 @ 09:03:48
URL: http://oboyaholic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0