svenska nationella

Nu har jag precis ätit och kommit hem från idrottsskolan.
Imorgon är det nationella i svenska som gäller. Jag är så sjukt himla otaggad, tänk att sitta där med massa människor TYST I 5 HELA TIMMAR! Det är verkligen inte min grej.
Jag är en person som behöver prata och röra mig. Jag får myror i brallan är det rätta att säga.  Och jag blir sköen ännu mer nervös än vad jag borde va av att sitta i storparketten med massa jävla folk. Hela hp, bf och fordon. Hur många är de inte då liksom? Usch jag fasar för imon. Egentligen borde jag inte ens sitta här och babbla för jag måste öva in va allt är för något, debatt, essä, talmanus ja och allt va de nu heter.

Bye och vi hörs imorgon. Nu får alla hålla tummarna för att det ska gå kalas för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0