döden?

Jag är så jäkla stirrig. Har ont i magen som fan och har resfeber, fan jag hatar att flyga. Jessica du får hälla i mig allt möjligt så jag inte vet att jag flyger så fixar de sig sen.
Vi har ju redan en plan på att gå upp vid 5 på morgonen på måndag och börja dricka. Men när de handlar om mig så får vi börja tidigare, för efter ett tag nyktrar jag till och de vill vi inte vara med om. Jessica jag litar på dig att du fixar detta nu!
Seriöst tänk så händer de något jobbigt på planet. Terrorister eller nått? de kanske går sönder? Vi kanske störtar? De kanske sprängs? Fantasin är på topp. Men fantasi kan bli verklighet eller hur?
BUHUUUUUUU JOBBIGT!


Fan va jag känner mig äcklig. Måste duscha, byeee



Kommentarer
Postat av: jessica

Allt kommer bli underbart! Jessica fixarT ;) <3

2010-09-01 @ 23:11:40
URL: http://obriens.blogg.se/
Postat av: jonna

bra baby ;) <3

2010-09-02 @ 00:05:49
URL: http://jonnaaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0