du är en ninja

J- hur stavas skitso?

 

L- hahhahah

schitzofren

men de va nära


J- hahahah eller hur;D


L- ja,

de va ju så du snuddade

så nära

men ändå så långt bort


J- hahah käften duuuuuuu,

vill du gifta dig med mig`


L- om du lovar dyrt och heligt att kamma och fläta mitt rövskägg varje morgon


J- ja, men lite sked innan eller så vi vet hur de känns?


L- sluta, de blir tovigt


J- jag flätar upp de med tungan

men neeeeeeeeeeej fyan nu gick de för långt


L- hahah ja kände oxå de, att du alltid ska spela över

blev obehagligt

J- hahah och det ska du säga

ja jag blev äcklad av dig

hahah

neeeeeeeeeeeee


L- ja blev äcklad av att du ville slicka rövskägg

du ERBJÖD


J- de är inte mitt ämne. men de är alltid kul att testa något nytt


L- vidga sina vyer, skaffa nya hobbys

 

 

 

Ja och samtalet fortsätter. Lisa och jag är inte nådiga på kvällarna!

Föresten feta männsikor är gott, fett som hänger ut i armhålorna är najs. Ne de är så man vill spy! banta för fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0