Föds man teknisk?

Igår blev det mina 2 stjärnor. Nu sitter dom på plats och dom är raka och snygga, jag älskar dom!
Lisa kom dit för att se mig lida och Jessica gjorde en spontan rosett tatuering som hon ritade 2 minuter innan vi skulle tatueras. Det är kul att vara en såndär spontan människa, jag vill också vara det.

Nu var det tänkt att jag skulle lägga in en bild på tatueringen men saken är den att jag är så damn oteknisk. Det är inte kul, man känner sig osmart som in i bomben. Föds man teknisk eller lär man sig de med tiden?
Innan kvällen kommer ska jag iallafall ha lärt mig hur man gör. Ni får se bilden på dom ikväll helt enkelt. Eller hoppas, haha.

Nu hinner jag inte snacka mer fö jag ska sminka mig, platta håret och sen fika med Jessica Jans.
Ikväll kanske det blir utgång, får se vad Lisa och Mimmi säger.

Föresten jag har räknat fel. Det är bara 19 dar kvar tills vi åker nu. ÅHHH PIRR :D


xoxo, jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0