Himla roligt

Jag har haft en sjukt bra jäkla dag. Jobbat, okej de är inte kul. Men jag och Lisa va så in i norden trötta så vi sa fel hela tiden, hon skulle pippa upp en person och allt va hon snackade om. Hitler på jobbet är sjukt otrevlig och jag är usel på att packa. Och dessutom så ser jag och Lisa ut som emos efter en dag på jobbet. Hårt!
Jag och Lisa fick också reda på att vi borde skaffa oss ett liv efter vi hade vart på max på ekhagen. Tydligen så säger folk så där. Ottosson är också en svart person, jävligt otippat.

Föresten så ska jag kissa på hela familjen "blablabla" för jag är helt enkelt trötta på människorna.

Yes jag har kommit fram till mycket bra saker den här dagen, och allt kommer göra mitt liv skönare och skönare.

Nej om man skulle ta och åka och knulla. Hahahah ne skämt och sido, skämt framåt. Eller? Slut på snacket. Privatliv och kk är ju ändå en hemlis. Skratta bäst som skratta sist gummman, håll i dina nära och kära ;)


xoxo, jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0