känner mig som en sengångare

Fan vad jag hatar att jobba på lördagar!
Vad kan man göra på fredagar då? Inte ett skit. Visserligen va jag ute en sväng i fredags med Lisa. Fikade och sprang runt lite på stan.
Men igår vad hände då? Utgång med Lisa var planerat men vad händer när man har jobbat 10 timmar och kommer hem och sätter sig i soffan? Man somnar lika fort som rumpan nuddar soffan!
Så ja igår jobbade jag och sen hände inte ett skit.

Nu är klockan snart 1 och jag har fortfarande bara hunnit gå upp och ätit frukost sen har jag hamnat här i soffan igen. Fan nu ska jag ta tag i mitt liv. Duscha, göra mat och sen vid 4 ska jag prova Räkans bil som jag ska få låna på lördag och söndag eftersom jag ska vara hundvakt åt deras hund Carlsberg.

xoxo, jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0