Kul!

Ja de känns faktiskt ganska kul. Jag köpte en jacka på hms barnavdelning idag, en jacka som barn från 13-14 år ska ha. Ibland är de fakiskt skönt att vara liten!

En annan sak som hände idag med va att när jag och mamma hade varit uppe på elgiganten och skulle gå ut därifrån eftersom min mobil va slutsåld så började de pipa när vi gick igenom larmgrejsimojsen. Så en tjej och en vakt kom dit och så fick mamma först gå igenom och hon pep ju inte. sen fick jag gå igenom och då va de jag som pep. Kul tänkte jag, nu tror alla att jag snattar, tänkte också att någon hade lagt ner något i min väska när jag inte såg de. Men så va de inte. Jag fick stå där och plocka upp de ena efter de andra, tamponger och läppglans hit och dit och dom hittade ju självklart inget, jag är ju inte den som snattar liksom.
Men dom gick igenom med väskan igen och den pep fortfarande trots att den va helt tom. Men då förklarade vakten att där jag köpte den larmade dom bara av väskan och dom hade inte tagit bort larmet som antagligen sitter innanför innetyget så om den kommer nära statisk elektrisitet så kan larmet gå på igen. Så han sa också att väskan kan låta så om något år igen.  Men kul tänkte jag, där stod jag och skämdes för att folk trodde att jag snattar och sen så får jag också veta att de kan hända så igen (y). Så idag får de bli en operation för min väska. Ikväll ska jag sprätta upp den och leta efter larm som bara den!

Och vet ni, min mobil är slutsåld över hela landet, najs. Det är helt enkelt elgiganten man ska hänga på de närmaste dagarna för dom går åt som smör i solsken.
Så söker ni mig så kom gärna upp till elgiganten och hälsa på mig!


Nu ska jag dra,
xoxo, jonna


Kommentarer
Postat av: Anonym

va är det för mobil ? :)

2010-08-12 @ 13:50:24
Postat av: Jonna

en sony ericsson vivaz pro, men har fått tag på den nu:)

2010-08-12 @ 23:46:02
URL: http://jonnaaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0