Lycka!

Lyssna här!!! :D

Igår på ullared gjorde jag av med ca 3600 på lägenhetssaker.
När jag och Jessica satt och åt och vi hade en paus från shoppandet så hörde Lisa av sig. Hon sa att de behövde folk på isolda. Alltså fick jag ett till jobb.
Och när jag kom hem sen så sa mamma att jag fick lägenheten på torpa. Alltså kommer jag bo typ granne med Jessica, alltså vinkvällar, fetiskvällar, bantkvällar, filmkvällar, skrattkvällar, deppkvällar. Listan kan bli lång. Gud va bra de här blir. Den 1 oktober flyttar jag!! :D 

Hur jäkla bra va inte den dagen?! 
Åhh lyckodag! :)


Idag har jag hunnit med att fixa ett nytt pass. Hahha bort med den polska horan och in med Jonna.
Men nu hinner jag inte tjata mer för nu ska jag äta sen ska jag jobba. 14-19, men de går fort.


xoxo, jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0