Mys med remix

Jag har inte orkat räkna ut hur man lägger in bilder och tänker inte göra det idag heller för jag är allderless för trött. Så det får blir imorgon helt enkelt.
Men idag har jag iallafall först vart ute och gått med mamma, Tin och Nicolina. Sen träffade jag Jessica en stund, vi gick till Claras så åt jag och Jessica fikade. På kvällen sen träffade jag Tobbe och Djuret för då var det egentligen dags för bil bingo men det blev inte så så vi gick på bio istället. Bröderna Karlsson, den va så himla kul lätt värt att se.

Nu måste jag hoppa i sängen för vid 07.00 imorgon ska jag och Djuret till Tobbe och äta frukost. Så alla som är vakna kan gärna ringa och väcka mig imorgon runt 7, hahah.

xoxo, jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0