påväg mot döden

Fan vet ni vad jag har gjort?
Idag körde jag på en tant i hennes bil. Eller det va igentligen inte mitt fel för hon körde vänstertrafik när jag backade. Men hur många gånger har jag inte sagt att jag kommer backa in i någon? Yes nu hände de. Stackars tanten va helt förvirrad. De ända hon ville va att handla. Sorgligt att ha med mig att göra då men så fick de bli.
Men frågan är, hur jäkla mycket kommer detta gå på? De kommer inte bli kul för min plånbok.
På vägen hem sen så skulle jag ta motorvägen och vad händer då?
Jo en lastbil tappar vassa järnrullar från hans flak som flyger mot mig. Jag kunde blivit mosad och dödad, Dessutom höll jag på att hamna i diket.

Vad tyder allt detta på? Att jag kanske ska sluta köra bil eller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0