Remix

Japp killen från igår var inne idag också. Dock så undvek jag, va trött, hungrig och på dåligt humör och de skulle bara sluta dåligt när vi hade en sån fin konversation igår ;)
När jag kom hem idag så va Nicolina här, sjukt härlig överraskning, älskar min söta bebis. Jag är ju både faster pch gudmor, hur bra kan de bli liksom? :)

Nu har jag och mamma bestämmt oss för 2 dagars spa i lunds... någonting. Åker nästa vecka på tisdag och kommer hem onsdag kväll någonting. Mamma är trors allt min bästa vän så jag slår vad om att de kommer bli kalas!

Ne nu ska jag sova, ska sova riktigt länge imon, eller 12 får de bli börjar vid 2. Nu stänger jag av ljudet och vibratorn på mobilen så hörs vi imon kl 12. Folk brukar ju ha de behovet att ringa och smsa mitt i natten, men inte idag älsklingar.

godnatt,
xoxo, jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0