Slirigt och kukar

Haha fick ett sms av anton nyss om att vi va på bild på jnytt vimmel. Först tänkte jag, "helvete jag blir jämt så jävla ful på bild när dom tar de när man är ute" Så jag skickade ett sms till Anton och frågade om den va ful. Han svarade nej. Men jag får nog erkänna att de va en jäkla slirig bild på mig.
Tro mig, ni ska få ta del av den här också.
Man ska ju fan inte skämmas över att vara slirig och glad ;)




Kan också berätta att de va en sjuk jävla fredag! Mer än att jag är elak som ett as och att otrohet är en självklarhet i jönköping behövs inte sägas. Punkt slut ;)


Föresten min lördag var kalas. Först hälsade jag på min bror som stod på hammardagen och demonstrerade en gokart. Sen åkte jag och pappa och åt på chikimama sen åkte jag till bästa Jonathan och sov över och myste med han, slog i huvudet, och fick ont i navelpiercingen..  Och nu är jag här. Har även hunnit med att träffa Jessica obrien en stund idag. Vi gick runt munken och samtalsämnet va minst sagt kul! sex, sex, kk, dildo, orgasm, fina kukar, fula äckliga kukar, stora, små, groteska. Ja de mesta kom faktist upp.
Hann även kolla på hennes nya frescha snygga lägenhet. Åh vi kommer bo så nära varandra, jag är pirrig. vill flytta flytta flytta, nu nu nu! :)

Och vet ni vad, Turkey om en vecka bruds and boys. Hur skönt och jäkla bäst är inte de?! :D

Nu måste jag dra för min söta lilla hund Candy är bögig och skäller i fönstret.

xoxo, jonna

Kommentarer
Postat av: jessica

hahahh! våra samtal äger minst sagt! ;)7 fucking dagar till nu BABY!!

2010-08-30 @ 07:30:10
Postat av: jonna

Oh herregud hur ska vi klara detta? :D

ALANYA BABY !! :D

2010-08-30 @ 23:36:41
URL: http://jonnaaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0