smal utan bil med lägenhet?

Nu ska jag och Lisa åka och fika. Givetvis ska inte jag köra haha. Tror inte Lisa har hunnit läsa min blogg än så de ska bli en spännande överraskning att visa henne min snyggve bil :)
Ska nog sälja den förresten. Har fått ett erbjudande på en lägenhet på torpa i andrahand. Känner henne som har den i förstahand så de känns helt okej ändå. En 2a är de och kommer ha den i 3 år isåfall. Och då är de lika bra att slå flera flugor i en och samma smäll. Lyssna här,
Sälja bilen=Pengar. Pengar=Råd till lägenhet. Ingen bil=Cykel. Cykel=Smal och vältränad.

Nu skrev Lisa att hon precis va utanför mig men att hon va fläckig i ansiktet och va tvungen att åka hem igen. Vilken kvinna. Fikat kan vi väl beräkna till 21.00 istället? LISA JALLLAAAAAAA!

xoxo, jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0