tjo hopp i blåbärsskogen

Idag fick jag gå upp halv 10 för vid 11 så stod personalmöte på listan. Varade hela 2 timmar och på lördag får jag nytt schema.
Mamma vill att jag ska hänga med henne och plocka blåbär, känner sådär för det. Kallt, regnigt och så ska det åska. Någon som är sugen när det låter så? , nja va.

Imorgon är det tatto som gäller, jag är nervös. Hahha fan nu när jag ändå snackar om de, jag skulle ju kolla på internet vad jag skulle tatuera, de är ju rätt bra liksom. Fan va spontant det här känns. Får se om de blir någon mer. Annars blir de en till stjärna. Åhh illa, jag vill ju!

Och vet ni vad. Det är bara 22 dar kvar! :D
Åhhh jag längtar, åhh vad jag och Jessica är bra! :D


Nu måste jag hjälpa mamma med maten, och någon gång måste man ju göra sin mat själv så det är på tiden att jag lär mig. Eller?



xoxo, jonna


Kommentarer
Postat av: Jessica Jans

Blåbärsskogen e bra :) funderar på att gå ut en sväng sen ;) mums <3

2010-08-16 @ 16:59:19
Postat av: jonna

Åhh men kära älskling :) ,

Vi får ta en blåbärsfika sen:) <3

2010-08-18 @ 13:10:43
URL: http://jonnaaal.blogg.se/
Postat av: Jessica Jans

De tycker jag verkligen vi ska göra :) <3

2010-08-23 @ 11:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0