Wohoooo

Igår fick jag gå upp vid 11 även om jag var ledig men jag var mer än nöjd över att gå upp för vid 1 så var det matdags på chili thai med mamma och hennes sån där man tar hand om som inte kan ta hand om dig själv.
Fick salt och pepparkvarn av henne, elektriska med lampa i, om man nu skulle va sugen på salt och peppar mitt i natten. Dom såg dock ut som stora dildosar men de gör inte mig nått mohaha ;)
Och inte nog med god mat och dildosar så träffade jag även söta Sandra där.
Efter maten så åkte jag och mamma upp till a6 och kikade, hittade inget dock. Sen träffade jag Jessica en sväng så åkte vi ner till cigarren och beställde tatto-tid, 2 nya ska göras alla redan på tisdag och en ska fyllas i. Spännande som aset!
Sen träffade jag myntti, vi gick på stan en evighet och jag fick med mig ett par tommy hilfiger skor och myntti en massa annat.
Sen skjutsade jag hem myntti och åkte till min gullunge ;)

Idag har jag bara jobbat och de har sugit pung. Skit jobbigt och jag hatade alla.

Nu hinner jag inte talka mer, ska hämta bästa Lisa <3

xoxo, jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0