25 december. Behöver man säga mer?

Igår började jag dagen med att jag först jobbade 9-19. Så jävla mycket folk så jag tror jag måste sjukskriva mig, fett oskönt va de iallafall.
Sen hem och fixa för Mimmi och Lisa skulle komma till mig och förfesta innan vi skulle satsa på en fet utgång. Jag blev slirig någonstans innan 10, sen gick det bara utför. Jag ramlade i min trappuppgång både påväg till krogen och hem från krogen. Har rätt många luckor så jag inte minns mycket av kvällen. Men sura sms hade jag från flera på morgonen. Mitt i allt under kvällen bytte jag kompisar och träffade på en gammal kärlek sen jag gick i 6an så jag va med han och hans vän. Vi gick till kebabbaren och sen va vi ute på kiss äventyr och sen vet jag faktiskt inte mycket mer. Jag tog iallafall bussen hem och där däckade jag i soffan och vaknade vid 7 och gick in och la mig i sängen. Sen vaknade jag totalt vid 11, då satte jag mig i soffan igen, drack massa vatten och kollade på harry potter, efter de blev de stuart little.
Nu är jag hos mamma och har som vanligt snott mat. Min mat hemma va möglig. Men hallå? jag kan inte göra mat! Jag fattar allvarligt talat inte hur man gör. De går bara inte, de smakar fan värre än skolmat. Hur bra låter det liksom? pyton!

Igår hände en grej. 
De här med folk som är otrogna. Helvete va vanligt det är. Alla är de. Har man aldrig varit de så är man typ onormal. Ah det är man faktiskt!  
Vad som hände sägs inte här iallafall.


Nu orkar jag verkligen inte skriva mer. Föresten kan ju även berätta att jag srukade min armbåge igår? , ah jag trodde inte ens man kunde de, men den är FET!

xoxo, jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0