assistent till mig själv

Jag är påväg. Idag har jag bara ätit frukost och bara ätit mat 1 gång. Min kvällsmat ska bestå av ett äpple.
Japp så ska det vara framöver. Nej jag tänker inte vara en äcklig fjortisbantare jag ska bara äta nyttigt och gå tillbaka till min tidigare vikt.
Idag har jag också fixat tid till klippning, färgning och naglar. Och allt detta blir den 23e. lyckat, japp!

Som jag sa igår så skulle jag söka jobb idag, så idag har jag sökt 7 förskolelärarejobb. Får jag inget så ger jag upp hoppet om jobb tror jag. Helst av allt skulle jag vilja bli hemmafru. Skulle vara skönt att shoppa, fika, kleta läppglans och dra över bordet med en trasa då och då. Känns faktiskt ganska okej, de kan man ju leva med.

Och vet ni, mitt soundcard funkar fortfarande inte, jag blir så lack!! Jag får be morbror eller dennis om hjälp så fixar det sig säkert. Det måste det göra.

xoxo, jonna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0