BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG

Fan va jag hatar folk som kör sakta. Gasa på förhelvete och betala böter isåfall, hur ofta händer det liksom?!!!!
Jävla hund som skäller!!!
Jäävla biljävel som blir isig på insidan hela jäävla tiden!!
Jävla hyra som har höjts!!!
Jävla helvete att jag inte har någon mat hemma!!!
kuk att jag ska jobba imorgon!!!
HATAR jävla bonde söker frujävel. Helvete va bögigt program!!!

Va visst inte alls glad idag. Iallafall inte nu, har stört mig på allt som in i helvete dom senaste timmarna. Får väl snart ta och hälsa mens välkommen. SKÖNT!!
Om någon hade tänkt att göra inbrott så gör gärna det idag för ni kommer fan dööööö om ni försöker komma in här!!!!
Nu ska jag dricka så mycket te så jag bajsar ner mig för jag vill fan inte jobba imon jag kommer mensa på alla. ALLLA!!!!


jallabye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0