jag har separerat

Nu sitter jag hos mamma och pappa. Ännu en gång är jag här och har käkat. Fan de känns ju inte som jag har flyttat. Känns liksom bara som jag är skillsmässobarn fast dom bor tillsammans och dom har skillt sig från mig, hårt men rättvist haha.
Idag har jag och fislis har vart och julshoppat. Nu har jag bara söta älsklings Nicolina kvar att köpa till. Det får bli imorgon när jag och Jessica ska ses och gå på stan en sväng.
Imorgon ska mamma köpa skidor, pjäxor och skidbrills till mig med. Jag är fett taggad på att åka nu. Jag och Lisa skulle igentligen göra det idag men ne, då hade ingen backe öppnat än. På lördag öppnar dom i mullsjö, ÅHH vilken hitt nja va?. Jag vill till isaberg, eller varför inte sälen? Sälen blir de v 3 ;)

Idag känner jag mig glad och sprallig. Kanske är för att jag äntligen får in pengarna som jag jobbade in i augusti och september. segt, sjukt gött. Eller så är det någon som helt enkelt påverkar mitt liv och min lycka. Man vet aldrig. Man ska vara hård mot mig ;)

xoxo, jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0