Kebab i örat

utgången som skulle bli av blev inte av, men jag lider inte för det. Jag, Jessica O och Sandra L åkte hem till Jessica och smaskade kebabrulle och kollade på one three hill. MYS!

Inatt sov jag hos Jessica så nu har jag ont typ överallt. Först va de bara jag och Jessica i sängen och 2 feta duntäcken, sen började Candy gnälla och ja blev så lipig över de så ja tog upp henne så hon fick sova i sängen och sen sov även Linus i sängen, och Linus han tar fan plats! 
Jag har sovit på cirka 20 cm och höll dessutom på att mosa Linus på morgonen men Jessica drog bort han lite halvt vaken i benen.
Vi sov till fucking halv 12. Insane! Jag pallar inte sånt, blir arg och sur och gnällig då. Jag och Jessica har gnällt hela dan.

Och nu är de jävla sagan om ringen på tv. Så jäkla spännande verkligen. Fyfan!

Nu måste jag snart sova för vid 9 imon så ska naglarna fixas och vid 11 ska håret fixas, klippas och färgas, funderar på att färga brynen också. Efter de ska jag sola och sen träffa Lisa.
Imorgon blir de dessutom övernattning hos mamma och pappa, sova på madrass på golvet. Livet haha.

xoxo, jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0