nerkärad.

Nu jävlar!
Min diet är ju fan lysande. Jag äter lite och tränar inte. Shit va bra. Och när va de jag sa att jag började? för 2 dar sen? Jag har iallafall gått ner 2 kilo. De här går ju kalas :D

Nu har jag precis kommit hem från a6, va där och kikade en stund med Elin. Nu vet jag va jag ska köpa i julklapp till x. Helt perfekt!
Lämnade även tillbaka tröjan som ja köpte för att han på jack and jones är så snygg ;). Okej jag lämnade inte tillbaka den, Elin gjorde det. Jag satt utanför på en bänk och log och mådde bra av att kolla på han. Jag tänker vara smygkär i honom :)

Nu ska jag äta sen ska jag till mai och kolla om hon har fixat min nageltid :)

xoxo, jonna


Kommentarer
Postat av: Elin

hahahaah du är ju härlig :P Du satt verkligen bara och log :P(Y)

2010-12-16 @ 15:17:51
URL: http://elinhjs.blogg.se/
Postat av: jonna

ja vad ska man göra liksom. han är ju fett snygg;)

2010-12-17 @ 20:47:21
URL: http://jonnaaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0